Kasetony są chętnie wykorzystywanymi nośnikami reklamowymi, które mogą być montowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz danego lokalu. Obecnie na ich instalację decyduje się coraz większa liczba właścicieli firm handlowych oraz usługowych. Co warto wiedzieć na temat kasetonów reklamowych? Czy ta forma marketingu jest naprawdę skuteczna? – zapraszamy do uważnej lektury poniższego artykułu.
Nowoczesne kasetony reklamowe produkowane są głównie z aluminium. Mogą być jedno- lub dwustronne, a także mieć dowolny kształt. Obecnie wyróżnia się kilka podstawowych rodzajów kasetonów reklamowych, są to: kasetony z dibondu, kasetony z profilu aluminiowego, kasetony z napinanym winylem, kasetony podświetlane LED, kasetony z plexi, kasetony semaforowe oraz kasetony z blachy aluminiowej.
Kasetony reklamowe cieszą dużą popularnością zwłaszcza w dużych miastach. Użyte do ich produkcji materiały sprawiają, że są one produktami, cechującymi się ogromną odpornością na działanie szkodliwych warunków atmosferycznych, a także niszczących czynników mechanicznych. Dodatkowo są one łatwe w czyszczeniu, dzięki czemu zawsze prezentują się nienagannie i świeżo.
Kasetony reklamowe powinny być widoczne przez całą dobę. Mając to na uwadze, podczas poszukiwań idealnego modelu, należy wybrać taki, który będzie odpowiednio oświetlony. W nowoczesnych kasetonach używa się głównie oświetlenia ledowego, ponieważ jest ono bardziej wydajne. Co prawda cena kasetonu, w którym zamontowane zostały żarówki typu LED jest nieco wyższa, niemniej jednak wiąże się ona z niższymi rachunkami za zużycie energii elektrycznej. Kolejną zaletą kasetonów podświetlanych LED jest równomierne oświetlenie całej powierzchni reklamowej.
Pamiętajmy, że aby reklama przyniosła wymierne korzyści i przyciągnęła potencjalnych klientów do naszej firmy, powinna być odpowiednio zaprojektowana i wyprodukowana. W związku z tym warto zlecić jej wykonanie przedsiębiorstwu, które posiada potrzebne doświadczenie, sprzęt i umiejętności.
Wróć do bloga