Wysokiej jakości reklamy trafiające w gusta klientów zależą nie tylko od twoich kreatywnych pomysłów, ale również od pracowni reklamowej, która wykona dla ciebie wybrane zlecenia. Często bywa tak, że na określony region przypada wiele agencji, przez co trudniej wybrać z nich tę najlepszą. Podpowiadamy, na co zwracać uwagę.
W zależności od tego, jakiego rodzaju usługi potrzebujesz, musisz zatrudnić specjalistów z danego zakresu. Współczesna reklama przeważnie opiera się o wrażenia wizualne, dlatego pracownia musi mieć w swojej kadrze grafików, designerów i artystów o pewnym dorobku i rozpoznawalnych projektach. To wiąże się z drugim, najważniejszym punktem. Pracownia reklamowa na poziomie musi mieć na swoim kącie jakieś realizacje. Można poprosić o przykładowe zdjęcia lub samodzielnie zobaczyć projekty na żywo, jeśli są to np. przestrzenne napisy lub podświetlane kasetony będące długoterminowym oznakowaniem sklepów. Kolejnym czynnikiem jest doradztwo. Klienci często oczekują, że pracownia zrealizuje ich autorskie pomysły i będą one doskonałe. W rzeczywistości jednak osoby bez doświadczenia w branży nie zauważają tego, że taka realizacja może być nieudana. Lepiej zaufać profesjonalistom, wysłuchać co mają do powiedzenia i rozważyć ich pomysły.
Zakres współpracy będzie istotny od początku, czyli od uzgodnienia wspólnej koncepcji, aż do samego końca, czyli realizacji. To, jak przebiega komunikacja z pracownikami, mocno wpływa na postrzeganie firmy przez klientów, a także na dalsze polecenie przez nich marki. Dobra pracownia reklamowa musi również posiadać bogatą ofertę. Obróbka niektórych nośników reklamowych wymaga dostępu do odpowiednich materiałów oraz użycia wielu specjalistycznych maszyn, za pomocą których wykona się m.in.:
Łatwo zauważyć, że nie w każdej pracowni wykonuje się takie czynności. Doświadczenie uzyskane na wielu polach i poparte zadowoleniem osób z różnych branż jest podkładką świadczącą o solidnej pracy. Niektóre firmy nie ograniczają się tylko do miejscowego rynku, ale realizują zlecenia na terenie całej Polski. Takie zasięgi udowadniają, że oferta nie zamyka się na dany region, ale jest atrakcyjnie postrzegana przez ludzi w całym kraju. Ostatnim kryterium, które warto brać pod uwagę, jest pomoc techniczna. Może ona dotyczyć instalacji nowej reklamy lub naprawy i usprawnienia starych nośników. Nie każda firma zdecyduje się na pomoc przy usprawnieniu przestarzałych rozwiązań.
Wróć do bloga