Formy wypukłe – świetny pomysł na urozmaicenie kasetonów?

Jednym z najbardziej eleganckich i skutecznych sposobów na reklamę działalności w przestrzeni publicznej jest zamontowanie przy wejściu do siedziby firmy kasetonu świetlnego. Kaseton jest dobrze widoczny niezależnie od warunków panujących na zewnątrz, co jest szczególnie doceniane w okresie zimowym, kiedy szybko zapada zmrok. Ta forma reklamy może być wykonana z różnorodnych materiałów, takich jak aluminium czy dibond, może też być eksponowana z jednej lub dwóch stron. Najczęściej przyjmuje kształt prostokąta o przyciągającej wzrok grafice.

Jak wyróżnić kaseton spośród innych reklam?

Przestrzeń miast wypełniona jest reklamami. Jedną z najbardziej efektownych metod na zwiększenie widoczności logo firmy jest podświetlenie kasetonu diodami LED. Dzięki wewnętrznemu oświetleniu, reklama przyciąga uwagę zarówno w dzień, jak i w nocy. Czy istnieje możliwość, by kaseton świetlny odznaczał się jeszcze bardziej? Oczywiście! Naszym zdaniem atrakcyjność reklamy może zostać wzmocniona poprzez użycie liter 3D. Grafika z wypukłymi elementami prezentuje się nowocześnie i efektownie, dzięki czemu natychmiast rzuca się w oczy. Projektując kaseton reklamowy, warto także postawić na minimalizm lub kontrast wobec innych znajdujących się w zasięgu wzroku reklam.

Zalety stosowania kasetonów świetlnych

Podstawowym zadaniem kasetonu reklamowego jest informowanie o tym, gdzie znajduje się siedziba firmy. Kasetony montowane są zazwyczaj na fasadzie budynku, by ułatwić klientom orientację i poprawić widoczność marki. Co istotne, kasetony świetlne mogą znajdować się również wewnątrz budynku. Jeśli przedsiębiorstwo chce być postrzegane jako profesjonalne i świadczące usługi najwyższej jakości, musi zainwestować w stylową reklamę, a kaseton świetlny doskonale sprawdza się w tej roli.

Wróć do bloga