Tablice informacyjne to jedna z podstawowych form reklamy, która służy do zwiększenia widoczności marki i skutecznej komunikacji z klientami. Są one obecne niemal w każdym miejscu przestrzeni publicznej – na ulicach miast, wewnątrz biurowców oraz w centrach handlowych. Znacznie ułatwiają orientację potencjalnym klientom firmy, sygnalizując, w którym miejscu znajduje się jej siedziba. Dwustronne tablice są doskonałym wariantem popularnych tabliczek i szyldów – przeznaczone są w szczególności dla tych, którzy potrzebują widoczności z obu stron.
Dwustronne tablice przekazują zazwyczaj dokładnie tę samą informację osobom nadchodzącym z dwóch różnych kierunków. Wykorzystywane są między innymi jako oznakowanie sklepów, sprawdzające się w szczególności w przestrzeni o dużym natężeniu ruchu pieszego bądź samochodowego. Tabliczki dwustronne stosowane są również w budynkach o długich i wąskich korytarzach, a ich rola nie ma wyłącznie komercyjnego charakteru – występują w urzędach, szpitalach i innych obiektach użyteczności publicznej, aby ułatwić znalezienie właściwego biura lub pokoju. To samo zadanie pełnią tablice dwustronne w formie drogowskazów. Umieszczone na słupkach na ruchliwych skrzyżowaniach pomagają kierowcom i pieszym w dotarciu do celu.
Zawieszone w strategicznych punktach dwustronne tablice przekazują informacje znacznie efektywniej niż reklamy jednostronne. Można je bowiem bez trudu zauważyć, przemieszczając się wzdłuż budynku, a nie tylko znajdując się naprzeciwko siedziby danej firmy. Ponadto są one wykonane z trwałych materiałów, takich jak aluminium, stal lub kompozyty, dzięki czemu będą mogły pełnić swoją funkcję przez wiele lat, nie podlegając wymianie.
Wróć do bloga