Ile energii zużywają reklamy podświetlane świecące całodobowo?

Mimo tego, że marketing internetowy intensywnie się rozwija, to tradycyjne formy reklamy nie tracą na popularności. Warto jednak poszukiwać rozwiązań, które wyróżnią się na tle konkurencji. Mowa tutaj na przykład o reklamach podświetlanych, czyli literach podświetlanych czy neonach reklamowych. Właściciele firm nierzadko zastanawiają się, jakie będą koszty ich utrzymania. Ile energii zużyją reklamy, które będą świecić przez całą dobę?

Średnie zużycie reklam podświetlanych 

Trudno jednoznacznie określić, jakie będzie dobowe zużycie prądu reklam podświetlanych, ponieważ wartość jest uzależniona od kilku czynników. Mowa tutaj przede wszystkim o wielkości nośnika czy rodzaju zastosowanego oświetlenia. W naszej firmie wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom Klientów, dlatego tworząc litery podświetlane i inne akcesoria marketingowe, stosujemy podzespoły, które pozwalają nieco zaoszczędzić. Mowa tutaj na przykład o oświetleniu LED, które jest energooszczędne. Dla przykładu model o mocy 8 W pobierze około 5,76 kWh przez cały miesiąc. Dla porównania w przypadku dużego telebimu (422 W) będziemy mieli do czynienia z miesięcznym poborem na poziomie 303 kWh. Jak widać, koszty są stosunkowo niewielkie. Jeśli jednak przedsiębiorca będzie chciał je zoptymalizować, może się zdecydować na czasowe wyłączanie podświetlania.

Czy warto zainwestować w reklamy podświetlane? 

Mnogość rozwiązań marketingowych dostępnych na rynku sprawia, że trudno wyróżnić się na tle innych firm. Inwestycja w kasetony świetlne jest jednym z ciekawszych rozwiązań, ponieważ zwraca uwagę przechodniów. Poza tym utrzymanie niewielkich nośników to koszt zaledwie kilku lub kilkunastu złotych w miesiącu, co nie jest mocno odczuwalne. Warto jednak inwestować w reklamy od sprawdzonych firm, aby mieć pewność najwyższej jakości.

Wróć do bloga