Jak wykorzystać szyby i witryny sklepowe do celów reklamowych?

witrynach sklepowych

Współcześnie reklamodawcy mogą skorzystać z różnorodnych nośników reklamowych, jednak trzeba liczyć się z tym, że wynajęcie powierzchni do ekspozycji treści marketingowych zwykle sporo kosztuje. Ceny nośników reklamowych w najatrakcyjniejszych lokalizacjach bywają bardzo wysokie. To powoduje, że nie zawsze jesteśmy w stanie zrealizować pomysły marketingowe, nawet jeśli doskonale wiemy, że ich skuteczność będzie wysoka. Dlatego coraz częściej szukamy innych rozwiązań, które będą równie efektywnie, a jednocześnie pozwolą nam zminimalizować koszty działań promocyjnych. Jednym ze sposobów na dotarcie do szerokiego grona odbiorców przy względnie niskich nakładach finansowych jest wykorzystanie jako nośnika reklamy szyb i witryn sklepowych.

Skuteczność reklam na witrynach sklepowych

Teoretycznie reklamy na witrynach sklepowych nie są nowym rozwiązaniem. Już od dawna w ten sposób przyciągają uwagę przechodniów, zachęcając ich do zakupu towaru lub skorzystania z usługi. Obecnie jednak mamy znacznie więcej możliwości eksponowania treści reklamowych. Jednym z coraz częściej wykorzystywanych rozwiązań jest oklejanie witryn folią, na której nadrukowany jest przekaz reklamowy w postaci tekstu lub/i atrakcyjnej grafiki. W ten sposób reklamodawcy mogą docierać do szerokiego grona odbiorców, najczęściej potencjalnych klientów, minimalizując przy tym koszty wykonania reklamy.

Inne korzyści z zastosowania folii na szybach

Witryny sklepowe są oklejane głównie w celach reklamowych. Folia na szybach to jednak nie tylko możliwość umieszczenia wielkoformatowej reklamy przy bardzo niskich kosztach realizacji, ale również wiele innych korzyści. Folia świetnie sprawdza się w przypadku mocno nasłonecznionych wnętrz, które wymagają odpowiedniego osłonięcia przed słońcem. W ten sposób redukujemy ilość promieni słonecznych padających do pomieszczeń, a tym samym zapewniamy sobie skuteczną ochronę przed przegrzewaniem.

Oklejanie szyb folią sprawdza się również w przypadku reklamodawców, którzy bardzo często zmieniają treści marketingowe. Folie można bardzo łatwo i szybko nakleić i odkleić. Paczkowo pozwala na dowolne zagospodarowanie dostępnej powierzchni reklamowej, więc świetnie sprawdza się w przypadku realizacji wyjątkowo kreatywnych rozwiązań.