LED, neon czy świetlówka — jak dobrać źródło światła do reklamy świetlnej?

Wybór odpowiedniego źródła światła do reklamy świetlnej to jeden z głównych czynników wpływających nie tylko na wizualny efekt, ale również trwałość i niezawodność podświetlenia. Nasza firma oferuje klientów różne możliwości w tym zakresie, polecając przede wszystkim LED, neon i świetlówki. Wybór jednej z nich zależy przede wszystkim od indywidualnych preferencji klienta. Warto jednak wziąć pod uwagę zalety i wady każdego z tych rozwiązań.

Zastosowanie LED w reklamach świetlnych

Technologia LED jest obecnie coraz częściej wykorzystywana w reklamie. Jest kilka powodów, dla których tak się dzieje. Przede wszystkim źródła światła wykorzystujące diody elektroluminescencyjne są znacznie bardziej oszczędne pod względem zużycia prądu. To istotny powód, dla którego LED stanowi obecnie alternatywę dla tradycyjnych źródeł światła. Oprócz tego wyróżniają się długą żywotnością.

LED doskonale nadaje się do podświetlania różnych ekspozycji reklamowych, wpływając na ich wysoki poziom estetyczny oraz widoczność. Przy użyciu diod tablice, kasetony czy banery mogą zostać podświetlone zarówno z przodu, jak i z tyłu, co pozwala na uzyskanie jeszcze ciekawszych efektów i przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów.

Neon w reklamie

Neony bezsprzecznie kojarzą nam się z reklamą świetlną. Mogą być zastosowane w przypadku reklam o różnych kształtach czy rozmiarach. Obecnie występują w dwóch podstawowych wariantach. Klasyczne neony wypełnione jest mieszanką gazów. Od składu gazu i koloru rurek zależy konkretny kolor. Innym rozwiązaniem są neony LED-owe. Jest to rozwiązanie energooszczędne, a jednocześnie tańsze niż standardowe neony gazowe. Również wybór dostępnych kolorów jest większy.

Neony mogą być stosowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz, gdyż wykazują odporność na warunki atmosferyczne. Świetnie nadają się do zastosowania jako źródło światła reklam, gdyż zapewniają ciekawe wizualnie efekty.

Skuteczność świetlówek w reklamach

Podświetlanie reklam przy pomocy świetlówek to ekonomiczne, a jednocześnie wydajne rozwiązanie. Zapewniają one stosunkowo niski pobór energii przy długim czasie pracy. Wytwarzają też zdecydowanie mniej ciepła, więc można je używać bez obaw o termiczne uszkodzenie reklam.

 

 

Wróć do bloga