Migające litery reklamowe – kiedy to ma sens?

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Dobra reklama za to, to niemal cały mechanizm, na którym spokojnie spoczywa firma. Czym jest jednak dobra reklama? W najprostszym ujęciu to motyw, który zapada w pamięci klienta na tyle, by zdecydował się skorzystać z oferty reklamodawcy. W natłoku informacyjnym, który współcześnie nas otacza dotarcie z reklamą do potencjalnych klientów jest coraz trudniejsze, nawet pomimo zwiększonej świadomości zachowań konsumenckich i większej ilości dostępnych mediów. Treści reklamowe bez wyróżniającej się grafiki, które nie przykuwają uwagi utoną w morzu bilbordów i żywych, barwnych informacji wokół.

Świecące, migające hasła reklamowe przykuwają uwagę

Jest wiele czynników, wyróżniających właśnie takie rozwiązanie marketingowe na tle innych. Bez względu na wielkość czy profil biznesu, który ma reklamować warto wziąć je pod uwagę. Szczególnie jednak migające litery sprawdzą się w małych biznesach, w których kluczowym jest nawiązanie natychmiastowej relacji z klientem i przykucie jego uwagi tu i teraz. Warto zdecydować się na takie rozwiązanie, ponieważ:

– po pierwsze dlatego, że to właśnie reklamy świetlne z konkretnym prostym przekazem zwracają największą uwagę i zapadają w pamięć. Nawet jeśli spojrzywszy na taką nie przywiążemy do niej większej uwagi, to podświadomie zostanie ona w naszej pamięci, szczególnie gdy mija się ją wielokrotnie. Poza tym, to jedyna szansa na to, by w przestrzeni pełnej rozświetlonych banerów, szyld reklamowy był jakkolwiek dostrzeżony; 

– co więcej, rozwiązania wykorzystane w reklamach świecących technologia LED jest wysoce energooszczędna. Dzięki temu nie ma obaw przed tym, że reklama generować będzie więcej kosztów niż potencjalnych zysków;

– litery podświetlane oprócz przekazu marketingowego wysyła do potencjalnych klientów informację o tym, że firma, która je wykorzystuje jest nowoczesna. Firma, która rozumie zasady marketingowe i że inwestycja w estetyczną i efektywną reklamę jest kluczem do nawiązania natychmiastowej wstępnej relacji z konsumentem, która kluczowa jest w małych firmach.

Wróć do bloga