Co warto wiedzieć na temat kasetonów reklamowych?

Data:
Autor:
Kategoria:
co-warto-wiedziec-na-temat-kasetonow-reklamowych

Kasetony są chętnie wykorzystywanymi nośnikami reklamowymi, które mogą być montowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz danego lokalu. Obecnie na ich instalację decyduje się coraz większa liczba właścicieli firm handlowych oraz usługowych. Co warto wiedzieć na temat kasetonów reklamowych? Czy ta forma marketingu jest naprawdę skuteczna? – zapraszamy do uważnej lektury poniższego artykułu. Kasetony reklamowe […]

Podświetlane menu – dlaczego warto?

Data:
Autor:
Kategoria:
podswietlane-menu-dlaczego-warto

Kolorowe menu boardy zdobywają coraz większą liczbę sympatyków. Jeszcze do niedawna używane wyłącznie w barach szybkiej obsługi, dzisiaj coraz częściej instalowane również w kawiarniach, restauracjach i pracowniczych kantynach. Jak wyglądają współczesne menu boardy i czy w ogóle warto, a jeżeli tak to dlaczego, zdecydować się na ich zakup? Tego wszystkiego dowiedzą się Państwo z treści […]

Jak stworzyć udany baner reklamowy?

Data:
Autor:
Kategoria:
jak-stworzyc-udany-baner-reklamowy

Odpowiednio zaprojektowany baner to doskonała forma reklamy, która na długo zapada w pamięci potencjalnych odbiorców.  Nic więc dziwnego, że coraz chętniej korzystają z niego mali i duzi przedsiębiorcy z różnych branż. O czy pamiętać podczas tworzenia baneru reklamowego i na co zwrócić szczególną uwagę? Tego wszystkiego dowiedzą się Państwo z lektury poniższej notki. O czym […]

Kilka informacji o przyciemnianiu szyb w samochodach

Data:
Autor:
Kategoria:
kilka-informacji-o-przyciemnianiu-szyb-w-samochodach

Jeszcze do niedawna przyciemniane szyby w autach kojarzyły się głównie z amerykańskimi filmami o gangsterach. Na szczęście czasy się zmieniają i dzisiaj coraz większa ilość kierowców decyduje się na wykonanie tego zabiegu w swoich samochodach. Jak wygląda przyciemnianie szyb w aspekcie prawnym i jakie są jego główne zalety? Przyciemnianie szyb a polskie prawo Przyciemnianiu szyb […]

Reklamy w formie liter 3D – dlaczego warto w nie zainwestować?

Data:
Autor:
Kategoria:
reklamy-w-formie-liter-3d-dlaczego-warto-w-nie-zainwestowac

Litery 3D od kilku lat cieszą się niesłabnącą popularnością w naszym kraju. Dzięki nim możliwe jest między innymi uatrakcyjnienie wyglądu najróżniejszych budynków. Dodatkowo traktowane są one jako szczególna forma zaproszenia do odwiedzania lokali, na fasadach których zostały umieszczone. Litery wykonane techniką 3D wkomponowały się tak idealnie w pejzaż polskich miast, że z pewnością ciężko byłoby […]

Reklama – najlepszy sposób na promocję firmy

Data:
Autor:
Kategoria:
reklama-najlepszy-sposob-na-promocje-firmy

W jaki sposób można pozyskać rzeszę nowych klientów i zbudować pozytywny wizerunek firmy? Odpowiedź jest prosta: poprzez reklamę. Napisy i grafiki reklamowe mają niesamowity potencjał! Warto dowiedzieć się o nich nieco więcej. Jaką reklamę wybrać? Istnieje szereg rozwiązań, które możesz wprowadzić, aby w sposób wyjątkowy oznakować swoją firmę i skutecznie ją wypromować. Do wyboru masz: […]

Kasetony reklamowe – dlaczego warto?

Data:
Autor:
Kategoria:
kasetony-reklamowe-dlaczego-warto

Kasetony to nośniki reklamowe, które można stosować zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz danego lokalu. Posiadają jeszcze kilka innych zalet, które utwierdzą Cię w przekonaniu, że taka forma reklamy jest naprawdę skuteczna! Czym są? Kasetony reklamowe wykonywane są głównie z aluminium. Mogą mieć dowolny kształt, być jedno lub dwustronne. Wyróżnia się kilka rodzajów kasetonów: Kasetony […]

Cechy dobrej reklamy

Data:
Autor:
Kategoria:
cechy-dobrej-reklamy

O wizerunek firmy dbają specjaliści od marketingu, pracownie reklamy czy agencje reklamowe. Starają się stworzyć, jak najlepszą reklamę. Branża reklamowa nie jest jednak tak oczywista i logiczna, jak mogłoby się wydawać. Nie ma przepisu na sukces, ale istnieje kilka ogólnych cech, które powinna mieć reklama, aby spotkała się z pozytywnym odbiorem i tym samym przynosiła […]

Skuteczność banerów reklamowych

Data:
Autor:
Kategoria:
skutecznosc-banerow-reklamowych

Baner reklamowy to forma reklamy, która musi zwrócić uwagę potencjalnego klienta. Może występować na zewnątrz danej firmy jako odmiana outdoorowa lub w Internecie. Pytanie, czy rzeczywiście przyciąga wzrok. Bierzemy pod lupę skuteczność zewnętrznych banerów reklamowych. Grafika jest najważniejsza Baner reklamowy działa na zmysł wzroku, dlatego wartość artystyczna ma tutaj największe znaczenie. Dobrze zaprojektowana, kreatywna grafika […]