Zalety folii okiennej One Way Vision

Oklejanie szyb wystawienniczych to jeden z najważniejszych elementów skutecznych działań marketingowych. Jedną z możliwości jest zastosowanie specjalistycznej folii perforowanej One Way Vision na witrynie. Czytając poniższy artykuł, dowiesz się, jakie są jej cechy i czy warto ją wykorzystać.

Folia One Way Vision – charakterystyk

Folia One Way Vision (OWV) przeznaczona jest do zadrukowania na jednej stronie. Charakteryzuje się dziurkowaną fakturą przepuszczającą światło. Dzięki temu, że materiał jest perforowany, z jednej strony wydaje się całkowicie zakrywający, a z drugiej półprzezroczysty. Reklama na oknie nie przysłania widoku na zewnątrz, dlatego tego rodzaju folia może mieć zastosowanie nie tylko na witrynach sklepów i lokali usługowych, ale także jako forma reklamy na samochodach czy tramwajach. Folie OWV spełniają jednocześnie funkcję osłon przeciwsłonecznych wewnątrz pomieszczenia. Ogromną zaletą tego rodzaju materiału jest także łatwy montaż i demontaż, ponieważ folia jest samoprzylepna – nie wymaga użycia klejów

Jakie jeszcze korzyści ma wykorzystanie folii One Way Vision?

Wykorzystanie folii perforowanej OWV do oklejania szyb wystawienniczych sprawdza się zarówno do celów marketingowych, ale także chroni prywatność osób znajdujących się wewnątrz pomieszczenia. Dzięki dziurkowanej fakturze, zapewniającej widok na zewnątrz, jest to mało uciążliwa forma reklamy. Technologia produkcji folii pozwala nie tylko na estetyczną prezentację, ale także ułatwia jej wymianę bez pozostałości i utrzymanie atrakcyjnego wyglądu przez długi czas. Materiał OWV charakteryzuje się także bardzo dobrą przyczepnością, dlatego z powodzeniem nadaje się do zastosowania na różnego rodzaju płaskich powierzchniach, nie tylko szybach.

Wróć do bloga