Banery reklamowe można umieszczać w różnych miejscach, np. na budynkach, ogrodzeniach, słupach, mostach czy wiaduktach. Jednak nie wszędzie można umieszczać banery bez ograniczeń i konsekwencji. W tym wpisie postaramy się wyjaśnić, gdzie nie wolno umieszczać banerów reklamowych i jakie są zasady ich funkcjonowania.
Zima to czas, gdy dni stają się krótsze, a noce dłuższe. Trudniej jest więc zauważyć różne elementy otoczenia, szczególnie te, które mają nas przekonać do zakupów czy skorzystania z określonej oferty. Reklamy podświetlane w tym okresie są więc doskonałym rozwiązaniem. Dzięki temu przyciągają one uwagę konsumentów nawet po zmroku.
Napisy reklamowe z neonowymi światłami to doskonałe rozwiązanie dla firm, które chcą przyciągać uwagę klientów i wyróżnić się na tle konkurencji. Jednak co zrobić, gdy nasz napis przestaje świecić? W tym artykule przedstawiamy kilka praktycznych wskazówek dotyczących naprawy i konserwacji neonów oraz uzyskania profesjonalnej pomocy w tej dziedzinie.
Drukowanie na plandekach to popularna praktyka, której celem jest skuteczna komunikacja z potencjalnymi klientami, przekazywanie informacji o firmie czy promowanie marki. Podstawową funkcją plandeki jest zabezpieczanie transportowanego ładunku, choć obecnie stanowi ona także istotną formę marketingu. W tym artykule przedstawimy najważniejsze metody nanoszenia nadruków na plandeki oraz omówimy, od czego zależy ich trwałość.
Tablice informacyjne to jedna z podstawowych form reklamy, która służy do zwiększenia widoczności marki i skutecznej komunikacji z klientami. Są one obecne niemal w każdym miejscu przestrzeni publicznej – na ulicach miast, wewnątrz biurowców oraz w centrach handlowych. Znacznie ułatwiają orientację potencjalnym klientom firmy, sygnalizując, w którym miejscu znajduje się jej siedziba. Dwustronne tablice są […]
Do najpopularniejszych rodzajów druku należy druk offsetowy oraz druk cyfrowy. I choć metody te są dość uniwersalne, jakość uzyskanych materiałów bardzo dobra, a cena korzystna, to nie sprawdzają się przy formatach większych niż A3, nie mówiąc już o banerach reklamowych. Przy tego typu zleceniach stosowany jest druk wielkoformatowy, którego rozmiary nie są wprawdzie ustandaryzowane, ale […]