Blog

Gdzie najlepiej sprawdzają się tabliczki dwustronne?

Tablice informacyjne to jedna z podstawowych form reklamy, która służy do zwiększenia widoczności marki i skutecznej komunikacji z klientami. Są one obecne niemal w każdym miejscu przestrzeni publicznej – na ulicach miast, wewnątrz biurowców oraz w centrach handlowych. Znacznie ułatwiają orientację potencjalnym klientom firmy, sygnalizując, w którym miejscu znajduje się jej siedziba. Dwustronne tablice są […]

Zasadnicze różnice między drukiem tradycyjnym a wielkoformatowym

Do najpopularniejszych rodzajów druku należy druk offsetowy oraz druk cyfrowy. I choć metody te są dość uniwersalne, jakość uzyskanych materiałów bardzo dobra, a cena korzystna, to nie sprawdzają się przy formatach większych niż A3, nie mówiąc już o banerach reklamowych. Przy tego typu zleceniach stosowany jest druk wielkoformatowy, którego rozmiary nie są wprawdzie ustandaryzowane, ale […]

Formy wypukłe – świetny pomysł na urozmaicenie kasetonów?

Jednym z najbardziej eleganckich i skutecznych sposobów na reklamę działalności w przestrzeni publicznej jest zamontowanie przy wejściu do siedziby firmy kasetonu świetlnego. Kaseton jest dobrze widoczny niezależnie od warunków panujących na zewnątrz, co jest szczególnie doceniane w okresie zimowym, kiedy szybko zapada zmrok. Ta forma reklamy może być wykonana z różnorodnych materiałów, takich jak aluminium […]

Ile energii zużywają reklamy podświetlane świecące całodobowo?

Mimo tego, że marketing internetowy intensywnie się rozwija, to tradycyjne formy reklamy nie tracą na popularności. Warto jednak poszukiwać rozwiązań, które wyróżnią się na tle konkurencji. Mowa tutaj na przykład o reklamach podświetlanych, czyli literach podświetlanych czy neonach reklamowych. Właściciele firm nierzadko zastanawiają się, jakie będą koszty ich utrzymania. Ile energii zużyją reklamy, które będą […]

Jak montować banery reklamowe zgodnie z prawem?

Jedną z popularnych i często stosowanych form reklamy firm są banery podświetlane. Obszerny format, dobra lokalizacja i doskonała widoczność umożliwiają dotarcie do wielu odbiorców. Zanim jednak zdecydujesz się na to rozwiązanie, zapoznaj się z zasadami prawa odnośnie umieszczania reklam na obszarach publicznych.

Zalety folii okiennej One Way Vision

Oklejanie szyb wystawienniczych to jeden z najważniejszych elementów skutecznych działań marketingowych. Jedną z możliwości jest zastosowanie specjalistycznej folii perforowanej One Way Vision na witrynie. Czytając poniższy artykuł, dowiesz się, jakie są jej cechy i czy warto ją wykorzystać.