Blog

Druk wielkoformatowy solwentowy — rodzaje i zastosowanie

Wielkoformatowy druk solwentowy najczęściej wykorzystywany jest w banerach, ponieważ świetnie zwraca uwagę potencjalnych klientów. Stanowi nowoczesną technikę nadruku na różnych powierzchniach i materiałach.

Kasetony podświetlane. Budowa i zastosowanie w reklamie

Kasetony podświetlane to stosunkowo nowe rozwiązanie, które jednak znalazło spore uznanie wśród reklamodawców. Jak są wykonane i w czym tkwi tajemnica ich skuteczności? Na te pytania spróbujemy odpowiedzieć w naszym artykule.

Oklejanie samochodów – nowoczesna forma reklamy

Oklejanie samochodów uważane jest obecnie za jedną z najskuteczniejszych form reklamy. Osoba, która zdecydowała się na taki zabieg, może mieć pewność, że jej auto będzie przykuwało uwagę potencjalnych odbiorców produktów i usług. Taka forma reklamy sprawdza się nawet wówczas, gdy jesteśmy na urlopie, ponieważ zostawiony na parkingu oklejony reklamą samochód, spełnia nadal swoje zadanie. Pamiętajmy, […]

Neony reklamowe

Neony reklamowe O tym, że na współczesnym rynku panuje ogromna konkurencja nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Potencjalni klienci kuszeni są z każdej strony tysiącami ofert, dlatego jeżeli zależy nam na odniesieniu sukcesu, to powinniśmy zadbać o to, żeby wyróżniać się na tle konkurencji. Sposobem na wybicie się z tłumu jest oczywiście ciekawa i zwracająca na […]

Jakimi cechami powinna odznaczać się dobra reklama?

Zazwyczaj o wizerunek firmy dbają agencje reklamowe, specjaliści od marketingu lub pracownie reklamy. Cel ich pracy jest jasny – stworzyć jak najlepszą reklamę. Warto jednak wiedzieć, że działanie branży reklamowej nie jest tak logiczne i oczywiste, jak mogłoby się początkowo wydawać. Ciężko wskazać jeden konkretny przepis na sukces, ale można określić pewne ogólne cechy, które […]

Dlaczego warto inwestować w reklamę? Korzyści płynące z działań promocyjnych

Reklama dźwignią handlu – z pewnością każdy z nas słyszał nie raz to stare powiedzenie. Pamiętajmy, że sukces każdego punktu usługowego i handlowego  zależy przede wszystkim od tego, jak duża ilość konsumentów zainteresuje się jego ofertą. Przyciągnięcie klientów możliwe jest wyłącznie poprzez dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców. Dlaczego warto inwestować w reklamę? W ostatnich latach […]