Blog

Ile kosztuje utrzymanie reklam podświetlanych?

Podświetlane reklamy prezentują się wyjątkowo niezależnie od pory dnia i roku. Wyraźnie informują osoby, które szukają konkretnej siedziby, przyciągają uwagę potencjalnych klientów mijających dane miejsce, ale nie tylko. Tworzą obraz wejścia, a czasem z innymi elementami całego lokalu, czy sklepu, a nawet firmy lub marki, jeśli wizerunek budujemy jako spójną całość. Taka reklama się opłaca […]

Czym charakteryzują się kasetony semaforowe?

Kasetony semaforowe to umowna nazwa rodzaju reklamy o konkretnej charakterystyce, choć czasem używa się jej także względem innego typu reklam. W naszym wpisie spróbujemy wywnioskować, skąd właściwie wzięła się ta nazwa i co z założenia charakteryzuje, wyróżnia kasetony semaforowe właśnie. Wbrew pozorom nie będzie to zestaw uproszczonych definicji, a całkiem ciekawa historyjka związana z nazewnictwem.

Jak powstają nadruki na folii monomerycznej?

Druk na folii monomerycznej jest stosowany przy wykonywaniu różnych materiałów reklamowych. Aplikowana na płaskie powierzchnie świetnie sprawdza się do tworzenia tablic, szyldów, reklam na elementach karoserii samochodów, czy oznakowań witryn sklepów i punktów usługowych itp. W naszym artykule przyjrzymy się bliżej, jak powstają nadruki na folii monomerycznej i opowiemy więcej o aplikacji folii oraz ich […]

Kroje liter reklamowych. Co jest teraz na czasie?

Poza samym tekstem, królową reklamy jest grafika, czy jak w przypadku liter reklamowych — motyw czcionki. Bardzo ważne, by wybrać taki, który nie tylko przyciągnie uwagę potencjalnych klientów, ale i będzie zgodny ze współczesnymi tendencjami. Wraz z rozwojem marketingu, zmieniają się nie tylko metody reklamowe, ale i trendy graficzne. Ilość różnych fontów dostępnych w popularnych […]

Czy oklejanie auta reklamą jest zgodne z przepisami?

W natłoku informacyjnym dzisiejszych czasów coraz trudniej jest przebić się ze swoją reklamą do potencjalnych klientów. Świecące zewsząd kolorowe neony i banery coraz częściej zdają się zniechęcać, a to sprawia, że niektórzy przedsiębiorcy wracają do marketingowych korzeni i decydują się na bardziej analogowe formy promocji. Jedną z nich jest np. mobilna reklama na samochodzie. Oklejony […]

Migające litery reklamowe – kiedy to ma sens?

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Dobra reklama za to, to niemal cały mechanizm, na którym spokojnie spoczywa firma. Czym jest jednak dobra reklama? W najprostszym ujęciu to motyw, który zapada w pamięci klienta na tyle, by zdecydował się skorzystać z oferty reklamodawcy. W natłoku informacyjnym, który współcześnie nas otacza dotarcie z reklamą do […]