Blog

Jak wykorzystać szyby i witryny sklepowe do celów reklamowych?

Współcześnie reklamodawcy mogą skorzystać z różnorodnych nośników reklamowych, jednak trzeba liczyć się z tym, że wynajęcie powierzchni do ekspozycji treści marketingowych zwykle sporo kosztuje. Ceny nośników reklamowych w najatrakcyjniejszych lokalizacjach bywają bardzo wysokie. To powoduje, że nie zawsze jesteśmy w stanie zrealizować pomysły marketingowe, nawet jeśli doskonale wiemy, że ich skuteczność będzie wysoka. Dlatego coraz […]

Kasetony reklamowe: skuteczne narzędzie promocji

Istnieje wiele różnych rodzajów reklamy zewnętrznej, a ich dobór zwykle podyktowany jest zarówno walorami estetycznymi i przewidywaną skutecznością przekazu, jak i kwestiami finansowymi. Kasetony reklamowe zapewniają bardzo dobrą efektywność przy relatywnie niskich kosztach, dlatego są bardzo chętnie wybierane przez przedsiębiorców. Od czego zależy skuteczność kasetonów reklamowych? Kasetony reklamowe, szczególnie podświetlane, są przede wszystkim widoczne, więc […]

Jak działa automatyczna giętarka do liter?

Litery 3D są powszechnie wykorzystywane w reklamie. Zwracają na siebie uwagę i wywołują pozytywne skojarzenia. Stanowią istotny element prowadzonych kampaniach marketingowych, ale pozwalają też na skuteczne znakowanie lokali, np. siedzib firmowych. Wykonywane są w różnych kształtach i rozmiarach, często stosowana jest też możliwość podświetlenia LED.

Wyjątkowe właściwości oklejania szyb folią przeciwsłoneczną

Częstym problemem w pomieszczeniach z dużymi oknami jest zbyt duże nasłonecznienie. Najgorzej jest latem, gdy słońce operuje na niebie długo i bezlitośnie. Można chronić się przed nim stosując rolety, żaluzje czy zasłony, ale często nie chcemy zasłaniać okien – np. w biurach, urzędach czy salonach usługowych. W takim wypadku na ratunek przychodzą nowoczesne folie przeciwsłoneczne, […]

Jak skutecznie oznakować sklep?

Oznakowanie sklepów możemy zdefiniować jako zastosowanie określonego systemu znaków świetlnych i wielkoformatowych o funkcji informacyjnej. System oznakowania budynków może być zarówno wewnętrzny jak i zewnętrzny. Oba pełnią jeszcze jedną, niemniej istotną rolę. Stanowią skuteczne narzędzie reklamy, które przyciąga uwagę potencjalnych klientów i ugruntowuje wizerunek firmy w ich świadomości. Skuteczne oznakowanie sklepów musi być zgodne ze […]

Specyfika i zastosowanie druku UV wielkoformatowego

Druk UV jest nowoczesną technologią znajdującą zastosowanie w przypadku druku wielkoformatowego. Stanowi alternatywę dla konwencjonalnego druku solwentowego. Wykorzystywany jest w celach reklamowych do tworzenia szyldów, tablic informacyjnych czy banerów. Technologia UV umożliwia drukowanie na rozmaitych materiałach płaskich, takich jak np. płyty PCV, dibond, plexi, szkło, MDF, kartony i in. Istnieje też możliwość wykonania wypukłego druku […]