Blog

Migające litery reklamowe – kiedy to ma sens?

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Dobra reklama za to, to niemal cały mechanizm, na którym spokojnie spoczywa firma. Czym jest jednak dobra reklama? W najprostszym ujęciu to motyw, który zapada w pamięci klienta na tyle, by zdecydował się skorzystać z oferty reklamodawcy. W natłoku informacyjnym, który współcześnie nas otacza dotarcie z reklamą do […]

Jakie funkcje pełnią nadruki na plandekach samochodowych?

Samochody dostawcze zwykle pokryte są różnego rodzaju plandekami. Jedne z nich są jednokolorowe, inne zawierają różnej jakości i tematyki nadruki. To właśnie tym nadrukom chcemy poświęcić dziś parę słów. Jaką pełnią one funkcję na plandekach samochodowych? Do czego warto wykorzystać powierzchnie aut dostawczych?

Od czego zależy trwałość wydruków na banerach reklamowych?

Banery od lat cieszą się ogromnym powodzeniem. Ich największą zaletą jest duży format przyciągający uwagę. Technologia druku, której używa się do wykonywania bilbordów, daje możliwość wydrukowania dowolnego projektu graficznego w całej gamie barwnej. Baner może pełnić funkcję reklamową przez długi czas, trzeba jednak odpowiednio go przygotować.

Zalety wydruków na folii polimerowej

Folia polimerowa ma wiele praktycznych zalet sprawiających, że doskonale sprawdza się w przypadku różnego rodzaju wydruków, zwłaszcza tych na zewnątrz. Jakie są w tym przypadku największe atuty tego typu produktów?

Jak dbać o stan techniczny reklam podświetlanych?

Reklamy podświetlane są jednym z najciekawszych sposobów promowania różnych miejsc i produktów. Reklamy podświetlane to narzędzie marketingowe spotykane na większości ruchliwych ulic. Widocznie za dnia i w nocy przyciągają uwagę każdej osoby która koło nich przechodzi. Aby reklamy, szyldy i banery podświetlane mogły jak najdłużej zachwycać swoim wyglądem, należy odpowiednio zadbać o ich stan techniczny.

Na czym polega efekt halo?

Efekt halo nazywa się również efektem aureoli i jest to zagadnienie związane z psychologią, choć ma również szereg innych zastosowań. Jest to tendencja do automatycznego przypisywania cech osobowości. Może on mieć wydźwięk pozytywny lub negatywny i jest ściśle związany z pierwszym wrażeniem, stąd jego kluczowe zastosowanie w reklamie i biznesie. Psychologia pozwala nam zrobić o […]