Blog

Z czego powinien być wykonany dobry kaseton reklamowy?

Kaseton to rodzaj reklamy zazwyczaj instalowanej na zewnątrz budynku. Najczęściej ma kształt prostokąta i może mieć albo formę jednostronną (montaż do ściany), albo dwustronną (montaż prostopadle do ściany). Kasetony reklamowe produkuje się z różnych materiałów, które jednak najlepiej sprawdzają się do tego celu?

Oklejanie szyb folią antywłamaniową – zalety 

Wszyscy chcemy chronić wnętrza naszych domów, biur czy innych miejsc użyteczności publicznej przed niepożądanym wtargnięciem do nich włamywaczy. Kradzież zawsze niesie ze sobą poważne straty zarówno finansowe, jak i emocjonalne, ponieważ świadomość tego, że po naszym domu chodziły obce osoby, niesie ze sobą duży dyskomfort psychiczny.

Gdzie sprawdzi się oklejanie szyb folią szronioną?

Folia szroniona jest jedną z odmian folii używanych do dekoracji szyb – zarówno na oknach, jak i oszklonych drzwiach. Daje efekt „piaskowania” szkła, podobny do kryształków lodu, które osiadają na szybie w mroźny dzień. Gdzie najlepiej sprawdzi się folia szroniona?

Szyldy reklamowe z trójwymiarowych liter – hit czy kit?

W przestrzeni miejskiej już od wielu lat możemy obserwować rosnącą popularność liter i logotypów trójwymiarowych. Taka forma reklamowania swojego przedsiębiorstwa rzuca się w oczy i zostaje zapamiętana przez konsumenta, a także świadczy o profesjonalizmie i poważnym podejściu do sprawy. Sprawdźmy, czy naprawdę warto inwestować w tego typu rozwiązania. Litery 3D – wady i zalety Do […]

Na czym polega gięcie plexi?

Plexi, albo po prostu – szkło akrylowe, to syntetyczny materiał przypominający z wyglądu szybę. Charakteryzuje się dużą przezroczystością oraz łatwością obróbki, dzięki czemu wspaniale sprawdza się jako substrat do wszelkiego rodzaju materiałów reklamowych. Zanim otrzymamy gotowy produkt, trzeba poddać plexi odpowiednim czynnościom, takim jak na przykład gięcie. Na czym dokładnie polega ten proces?

Montaż banerów reklamowych – zadanie dla profesjonalistów

Zaprojektowanie i wykonanie baneru reklamowego to jeszcze nie koniec procesu związanego z realizacją działań reklamowych. Bardzo istotny jest również montaż przygotowanych materiałów. Również na tym etapem niezbędne jest wsparcie profesjonalistów, którzy dysponują niezbędnym doświadczeniem oraz sprzętem przeznaczonym do realizacji tego typu działań.