Litery podświetlane z efektem halo
Efekt halo to metoda oddziaływania świetlnego, wykorzystywana przy eksponowaniu napisów reklamowych. Dzięki niej, litery zyskują efekt świetlistej aureoli. Technologia sprawdza się w szczególności przy literach podświetlanych od tyłu w kierunku ściany – przede wszystkim przy podświetlaniu napisów ciemnych i czarnych. Dzięki efektowi halo, prezentowane treści nabierają nowego wyrazu, przyciągają wzrok, a jednocześnie nie oślepiają (większość napisów – inaczej niż np. litery black & white – bez względu na kolor jest widziana w nocy na czarno). Litery blokowe mocowane są na elewacji na dystansach, dzięki czemu zyskują wrażenie pełnej lekkości i elegancji. Produkt cechuje się odpornością na zmienne warunki atmosferyczne, jest bardzo wytrzymały.
Efekt aureoli na literach przestrzennych – dlaczego warto?
Dzięki zastosowaniu efektu halo wyróżniamy naszą firmę z tłumu – sprawiamy, że przekaz reklamowy staje się wizytówką i stwarza korzystne wrażenie. Efekt halo z logotypem i literami podświetlanymi od tyłu stanowi jednoznaczną identyfikację obiektu z daną firmą. Podnosi prestiż i buduje pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Dobra widoczność napisu ułatwia klientom dotarcie do siedziby firmy, a jednocześnie nie narzuca się osobom, które nie życzą sobie agresywnej, zbyt rażącej reklamy.